Garantie en klachten

Geven jullie garantie?

Ons aanbod betreft gebruiksvoorwerpen gemaakt van 100% natuurlijke producten. Garantie is daarom wat lastig te bepalen. Voldoet je product bij levering niet aan je wensen? Stuur deze dan simpelweg retour.
Kaars aangestoken maar de geur bevalt niet? Neem contact met ons op en we kijken graag met je mee voor een oplossing.

De gehele garantiebepaling kan je hier nalezen bij “Artikel 10 – Conformiteit en Garantie”. Maar zoals eerder omschreven, Neem contact met ons op en we gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Wat moet ik doen bij klachten?

Heb je een klacht over ons of 1 van onze producten? Dat is niet best… Maar we gaan dit samen oplossen!
We raden je aan om deze bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via onderstaande button of onze contactpagina.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is hier vinden.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb je verdere vragen?

Op zoek naar verdere informatie? Neem dan eens een kijkje op onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina. Staat je vraag hier ook niet bij? neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.